Νέα ενημερωτική καμπάνια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Στην ιστοσελίδα mathainoumeasfaleis.gov.gr περιλαμβάνονται οδηγίες για εκπαιδευτικούς, φοιτητές, μαθητές, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις,σχετικοί σύνδεσμοι, υπουργικές αποφάσεις, οδηγίες του ΕΟΔΥ αλλά και άλλες ενέργειες.

Οδηγίες για το COVID


Συνημμένα υπάρχουν οι οδηγίες για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση που αφορούν στο Covid όπως εκδόθηκαν από τον ΕΟΔΥ.

 

Συνημμένα:
Κατέβασε το αχείο (covid.pdf)covid.pdf[Οδηγίες για το Covid]249 Kb

Έπαινος σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό

Έπαινος στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό στο Scratch με το παιχνίδι "Το κυνήγι των αριθμών".

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας Άννα-Μαρία, Κωνσταντίνο, Κωνσταντίνο, Χριστίνα, Ζώη, Αμαλία, Χρήστο, Γεωργία, Χρήστο, Πηνελόπη και Ράνια που προσπάθησαν ανάλογα με τα ενδιαφέροντά και τις δυνατότητές τους, και τα κατάφεραν.

 

Καρτέλες μνήμης μ' έργα και εικόνες του σχολείου

Την ίδια εφαρμογή σε μεγαλύτερο μέγεθος μπορείς να την βρεις και στην θέση https://learningapps.org/view12096357

Σκοπός είναι να εξασκήσεις την μνήμη σου και να μάθεις πιο καλά τον χειρισμό του ποντικού ταιριάζοντας τις όμοιες κάρτες, πατώντας διαδοχικά την μία μετά την άλλη. Αν βρεις τις όμοιες τότε αυτές εξαφανίζονται, σε διαφορετική περίπτωση επανέρχονται στην προηγούμενη κατάσταση.

Οι εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται από την ζωή στο σχολείο.

 

 

Εικαστική Δράση του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. για την Παγκόσμια ημέρα ΑΜΕΑ

 

Η εικαστική δράση έλαβε χώρα στο 1ο και 6ο Γυμνάσιο Πάτρας για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου 2019.

Στο πλαίσιο αυτό οι εικαστικοί του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας επιμελήθηκαν μια συνεργατική δράση για το σύνολο των μαθητών των τριών σχολείων, από την οποία γεννήθηκαν δύο έργα μεγάλων διαστάσεων, που σήμερα κοσμούν τα εν λόγω σχολεία. 

Οι μαθητές ζωγράφισαν ο καθένας από ένα σχέδιο μεγέθους Α3, τα οποία στη συνέχεια ενώθηκαν για να δημιουργήσουν τα δύο έργα. Έμπνευση για τη θεματική αποτέλεσε το πρώτο έργο με ηλιοτρόπια που φιλοτέχνησε ο Vincent van Gogh στην Άρλ της Νότιας Γαλλίας (1888, Τhree Sunflowers in a Vase). Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τέμπερες και ακρυλικά.

Μέσα από την παραπάνω δημιουργική διαδικασία, οι μαθητές αισθάνθηκαν ελεύθεροι να εκφραστούν και να αλληλεπιδράσουν συνεργατικά, αγκαλιάζοντας την έννοια της διαφορετικότητας και μαθαίνοντας να καταρρίπτουν και να εξοστρακίζουν τυχόν τεχνητά κοινωνικά φράγματα, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι ενώ μπορεί κάποιος να αντιμετωπίζει ορισμένες δυσκολίες, είναι το κοινωνικό πλαίσιο που κατασκευάζει την «αναπηρία» (Pavey, 2007).

Βιβλιογραφικές Αναφορές
Pavey, B. (2007). The Dyslexia-Friendly Primary School. A Practical Guide for Teachers. London: SAGE Publications Ltd.

Επιμέλεια εικαστικής δράσης:

  • Αβραμοπούλου Ιφιγένεια
  • Αλεξανδρή Ελένη
  • Δημοπούλου Άντζελα

 

Οδηγίες ΕΟΔΥ κατά της διασποράς λοίμωξης από τον κορονοϊό στις σχολικές μονάδες

Από τον ΕΟΔΥ προβλέπονται οδηγίες ατομικής υγιεινής και οδηγίες καθαρισμού και απολύμανσης.

Μερικές από αυτές είναι και οι παρακάτω:

  • Παραμονή κατ’οίκον και αποχή από την παρακολούθηση μαθημάτων ή την εργασία οποιουδήποτε ατόμου εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού.
  • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
  • Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
  • Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντηλου στους κάδους απορριμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
  • Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.
  • Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20’’,πριν τη λήψη τροφής και μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα, και προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμάτων.
  • Εναλλακτικά του πλυσίματος χεριών, μπορεί να εφαρμοστεί καλό τρίψιμο των χεριών με αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη. Το μπουκάλι με το αλκοολούχο διάλυμα να βρίσκεται κοντά στην έξοδο της αίθουσας διδασκαλίας και να χρησιμοποιείται υπό την εποπτεία του εκπαιδευτικού της τάξης

Πηγή : Υπουργείο Παιδείας

Συνημμένα:
Access this URL (https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/02/odigies-prolipsis-stis-scholikes-monades.pdf)odigies-prolipsis-stis-scholikes-monades.pdf[Οδηγίες προς τις σχολικές μονάδες]0.1 Kb

Πρόσθετες Πληροφορίες