Στην ενότητα αυτή περιλαμβάνονται ενδεικτικά αποσπάσματα κάποιων μαθημάτων, οδηγίες, σύνδεσμοι και εγκύκλιοι  της περιόδου της κρίσης του κορωνοϊού.

Τα μαθήματα ασύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης που ανέπτυξαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, μπορείτε να τα βρείτε ολοκληρωμένα, στις πλατφόρμες του e-class, e-me, moodle, google classroom και padlet.

Η σύγχρονη εξ' αποστάσεως εκπαίδευση έγινε με την πλατφόρμα cisco webex meetings.

Καρτέλες μνήμης μ' έργα και εικόνες του σχολείου

Την ίδια εφαρμογή σε μεγαλύτερο μέγεθος μπορείς να την βρεις και στην θέση https://learningapps.org/view12096357

Σκοπός είναι να εξασκήσεις την μνήμη σου και να μάθεις πιο καλά τον χειρισμό του ποντικού ταιριάζοντας τις όμοιες κάρτες, πατώντας διαδοχικά την μία μετά την άλλη. Αν βρεις τις όμοιες τότε αυτές εξαφανίζονται, σε διαφορετική περίπτωση επανέρχονται στην προηγούμενη κατάσταση.

Οι εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται από την ζωή στο σχολείο.

 

 

Οδηγίες ΕΟΔΥ κατά της διασποράς λοίμωξης από τον κορονοϊό στις σχολικές μονάδες

Από τον ΕΟΔΥ προβλέπονται οδηγίες ατομικής υγιεινής και οδηγίες καθαρισμού και απολύμανσης.

Μερικές από αυτές είναι και οι παρακάτω:

  • Παραμονή κατ’οίκον και αποχή από την παρακολούθηση μαθημάτων ή την εργασία οποιουδήποτε ατόμου εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού.
  • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
  • Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
  • Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντηλου στους κάδους απορριμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
  • Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.
  • Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20’’,πριν τη λήψη τροφής και μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα, και προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμάτων.
  • Εναλλακτικά του πλυσίματος χεριών, μπορεί να εφαρμοστεί καλό τρίψιμο των χεριών με αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη. Το μπουκάλι με το αλκοολούχο διάλυμα να βρίσκεται κοντά στην έξοδο της αίθουσας διδασκαλίας και να χρησιμοποιείται υπό την εποπτεία του εκπαιδευτικού της τάξης

Πηγή : Υπουργείο Παιδείας

Συνημμένα:
Access this URL (https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/02/odigies-prolipsis-stis-scholikes-monades.pdf)odigies-prolipsis-stis-scholikes-monades.pdf[Οδηγίες προς σχολικές μονάδες]0.1 Kb

Ενημέρωση για την σταδιακή επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών

Σύμφωνα με την ενημέρωση τις 29/04/2020 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

Για τα ειδικά σχολεία παρατείνεται η αναστολή λειτουργίας.

 Σε όσα σχολεία λειτουργήσουν:

  • Θα υπάρχουν αντισηπτικά, θα γίνεται φυσικός εξαερισμός. Προβλέπεται καθαρισμός 2 φορές την ημέρα.
  • Θα προβλεφθούν διαφορετικά διαλείμματα για τους μαθητές.
  • Θα απαγορεύεται η λειτουργία των κυλικείων.
  • Θα είναι προαιρετική η χρήση μάσκας στην τάξη και στα μέσα μεταφοράς μαθητών.
  • Προ της έναρξης, θα σταλούν στους Διευθυντές των σχολείων οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου, οι οποίες θα γνωστοποιηθούν σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, σχετικά με αναγκαία μέτρα προστασίας.

 

Πηγή: ΥΠΟΥΡΓΕΙO ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Κορωνοϊός Κεντρική

Μουσική

Στο αρχείο "Music_1.pdf" που επισυνάπτεται, υπάρχουν ενδιαφέροντες σύνδεσμοι για το μάθημα της μουσικής από την κα Μαίρη Κολόμβου.

 

Συνημμένα:
Κατέβασε το αχείο (Music_1.pdf)Music_1.pdf[Σύνδεσμοι αναφορικά με την μουσική από την κα Μαίρη Κολόμβου]332 Kb

Δωρεάν Εκπαιδευτικό Λογισμικό

- Μικροί καλλιτέχνες σε δράση

Το εκπαιδευτικό πακέτο «Μικροί καλλιτέχνες σε δράση» αξιοποιεί τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας με ενότητες ζωγραφικής, σχεδίου, μουσικής, κειμένων, εικόνων, έργων τέχνης, και επιτυγχάνει άμεσο οπτικό - ακουστικό αποτέλεσμα, επιτρέποντας τη μεταφορά του αποτελέσματος σε άλλα μέσα και υλικά.

Ενδείκνυται για την προσχολική αγωγή, τις πρώτες τάξεις δημοτικού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και Α.με.Α.

Περιλαμβάνει:

Ζωγραφική: Απλά σχέδια, γραμμές, στάμπες, εικόνες, γέμισμα, βάψιμο, ζωγραφική

Χρώματα: Γνώση, διάκριση, ταύτιση, σύνθεση

Σχήματα: Γνώση, διάκριση, ταύτιση, σύνθεση

Εξοικείωση με τον Η/Υ και τη χρήση ποντικιού: Δημιουργικά και γνωστικά παιγνίδια

Βίντεο, Μουσική, Φύλλα εργασίας και Μαγικές εικόνες: Πρωτότυπες, εντυπωσιακές δραστηριότητες με … ένα κλικ.

Μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν το εκπαιδευτικό αυτό πακέτο από την θέση: Edu-Gate

 

- Το σπίτι μου - Το σχολείο μου

 

 Το λογισμικό Το Σπίτι μου και το Σχολείο μου προσφέρει αναλυτικά, διερευνητικά περιβάλλοντα, όπου τα παιδιά με βαριά νοητική καθυστέρηση, γλωσσικές και αναπτυξιακές διαταραχές, μαθαίνουν για αντικείμενα και δραστηριότητες που συναντά κανείς στις καθημερινές του συνήθειες. Το λογισμικό αυτό δομεί τις λειτουργικές γλωσσικές τους δεξιότητες και τα βοηθά να αναπτύξουν την αυτονομία τους.

Μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν και να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή από την θέση:  http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/gia-mathites-me-metria-kai-elafria-nohtikh-kathysterhsh/to-spiti-mou-kai-to-sxoleio-mou

Έθιμα Πασχαλινά και σχετικές δραστηριότητες

Η κα Παρασκευή Δανελάκη στο αρχείο (pasxa.pdf) που επισυνάπτεται αναφέρεται σε έθιμα του Πάσχα και περιλαμβάνει κάποιες δραστηριότητες για τους μαθητές.

Συνημμένα:
Κατέβασε το αχείο (Pasxa.pdf)Pasxa.pdf[Περιγραφή εθίμων του Πάσχα από την κα Παρασκευή Δανελάκη]930 Kb

Ατομική Υγιεινή - Βούρτσισμα δοντιών

Μια σειρά από δραστηριότητες που προτείνει η κα Αικατερίνη Καλογήρου σχετικά με την ατομική υγιεινή βρίσκονται στο επισυναπτόμενο αρχείο "kalog.pdf"

Συνημμένα:
Κατέβασε το αχείο (kalog.pdf)kalog.pdf[Ατομική υγιεινή - Βούρτσισμα δοντιών]3269 Kb

O τροχός της άσκησης

Μία πρόταση της φυσικοθεραπεύτριας κας Παναγιώτας Παναγάκη για μια τυχερή και διασκεδαστική ημέρα

 

Πρόσθετες Πληροφορίες