Λογισμικό από το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αχαΐας

  • Εκτύπωση
           

Λογισμικό

που κατασκευάσθηκε από ομάδα εκπαιδευτικών και μαθητών του  Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας

Α/ Α      
   Περιγραφή
01

  
Τίτλος: Το κυνήγι των αριθμών 
Συντελεστές:
Μαθητές: Άννα-Μαρία, Κων/νος, Κων/νος, Χριστίνα, Ζώης, Αμαλία, Χρήστος, Χρήστος, Αμαλία, Πηνελόπη, Ράνια
Εκπαιδευτικοί: Αλεξανδρή Ελένη (Καλλιτεχνικών), Τσορμπατζόγλου Γιώργος (Πληροφορικός) 

Σχολ. έτος: 2019-2020

Διακρίσεις: Έπαινος στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Scratch game

Σκοπός: Η εκμάθηση των αριθμών μέχρι το 10

Πως παίζεται:  Στην οθόνη εμφανίζονται οχήματα του ουρανού και της ξηράς. Αυτά πρέπει να μετρήσει ο χρήστης του παιχνιδιού και να πατήσει τον αντίστοιχο αριθμό που βρίσκεται στο δεξιά μέρος της οθόνης. Η εφαρμογή κατά την εκκίνηση, προσφέρει την δυνατότητα να ορίσει ο χρήστης αν θέλει να μετρήσει μέχρι 5 ή 10 οχήματα. 

Παρέχεται επίσης η δυνατότητα απενεργοποίησης των ήχων του παιχνιδιού.
Η εφαρμογή αυτή απευθύνεται σε άτομα μικρής ηλικίας αλλά κυρίως σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Στο σημείο αυτό, θέλουμε να τονίσουμε οτι τα γραφικά είναι εξ' ολοκλήρου δημιουργήματα της ομάδας μας.

 

Διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/projects/384626476/fullscreen/ 

 

02

 

Τίτλος: Το κυνήγι των γραμμάτων 

 σχολ. έτος 2018-2019

Συντελεστές:
Μαθητές: Γεωργία, Χρήστος, Αμαλία, Κώστας, Ζώης, Χρήστος
Εκπαιδευτικοί: Τσορμπατζόγλου Γιώργος (Πληροφορικός), Σικελιανού Δέσποινα (Ψυχολόγος)

Σχολ. έτος: 2018-2019

Διακρίσεις: Ελεύθερο/Δωρεάν On-line παιχνίδι στο οποίο απονεμήθηκε "Έπαινος στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Scratch game.

Σκοπός: Η εκμάθηση του πληκτρολογίου

Πως παίζεται: Αρχικά αφού γίνει επιλογή κάποια χαρακτηριστικών (όπως για παράδειγμα η ταυτόχρονη εκφώνηση ή όχι, των γραμμάτων από μαθητές), πρέπει να πληκτρολογήσεις κάθε γράμμα που πέφτει με τυχαίο τρόπο από το επάνω μέρος της οθόνης, πριν φτάσει στην βάση της και εξαφανισθεί.

Το παιχνίδι εξελίσσεται σε επίπεδα (ο αριθμός του κάθε επιπέδου εμφανίζεται κάτω αριστερά). Σε κάθε επίπεδο αλλάζει το φόντο και τα γράμματα πέφτουν με πιο γρήγορο ρυθμό. 


Διεύθυνσηhttps://scratch.mit.edu/projects/296535507/fullscreen/

 
03


Τίτλος:

  ***Προχωράμε στον δρόμο χωρίς να φοβόμαστε επειδή ακολουθούμε τους κανόνες*** 

αντιπροσωπευτική εικόνα

Συντελεστές:
Μαθητές: Οδυσσέας, Χρήστος, Αμαλία, Κώστας

Εκπαιδευτικοί: Τσορμπατζόγλου Γιώργος (ΠΕ-86), Στεφάνου Κατερίνα (ΠΕ-02.50)

Σχολ. έτος: 2017-2018

Διακρίσεις: On-line παιχνίδι στο οποίο απονεμήθηκε "Ειδικό Βραβείο συμμετοχής" στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Scratch.

Σκοπός: Η εκμάθηση κάποιων βασικών κανόνων κυκλοφορίας στους δρόμους

Πως παίζεται: Ξεκινάμε την εφαρμογή πατώντας στην πράσινη σημαία. Στην συνέχεια οδηγούμε τον Junior με τα βέλη κίνησης. Σκοπός είναι να περάσει απέναντι χωρίς να τον χτυπήσει αυτοκίνητο, και ν΄απαντήσει σωστά σε 5 από τις 10 ερωτήσεις, που αποκαλύπτονται όταν ο junior ακουμπήσει τα μπαλόνια. Ο παίχτης έχει βοήθεια όταν θέλει (εκτός των διαλόγων) πατώντας το γραφικό του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας που βρίσκεται στο κάτω δεξιά μέρος της  οθόνης ...

 

 Διεύθυνση:
  https://scratch.mit.edu/projects/216813308/#player